Time is flying - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu Time is flying - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu

Time is flying

Door: Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris

11 November 2005 | Verenigde Staten, Incline Village

Check de foto's: http://www.picturetrail.com/joris-usa
___________________________________________

Heey,
Wat vliegt de tijd voorbij zeg. Niet normaal. Het voelt soms nog alsof ik gisteren ben vertrokken vanuit Nederland. Zondag hebben we een productieve dag gehad. We hebben dingen sneeuwklaar gemaakt, want de sneeuw kan hier elk moment vallen. Eerst hebben we de trampoline deels uit elkaar gehaald en toen tegen de zijkant van het huis gezet. Dan zie je echt hoe gigantisch dat ding is. Maarten heeft zijn Pontiac Firebird in de achtertuin gezet en we hebben er zeilen over heen gezet. We hebben de olie en de benzine van de snowblower ververst. Die is dus ook helemaal klaar voor gebruik! Daarna hebben we omgezaagde bomen van de buren in stukken gezaagd en vervolgens gesplit. Om 5 uur hielden we op. Ik was kapot. 's Avonds hebben we heel Amerikaans pizza besteld. Erg lekker. Daarna heb ik online de nieuwe iPod besteld. Hij is zwart, 60 GB, en kan video's afspelen. Kan niet wachten tot hij er is!

Maandag 7 november
Omdat ik die avond daarvoor laat in m'n bed lag kwam ik er die ochtend ook wat later uit. Nog geen 10 minuten uit m'n bed werd er aangebeld. Het was een klein opdondertje dat zijn tekeningen wilde verkopen. Op het moment dat ik de deur open doe komt Jack (kleine jack russeltje) aangesprint en vliegt naar buiten. Dit beest heeft altijd de neiging om weg te lopen. Ik ging als een gek achter dat beest aan (op m'n sokken). Vooral omdat m'n tante die avond daarvoor vertelde dat het precies een jaar geleden was dat hun hond was opgevroten door de coyotes. We zitten nu midden in het coyote seizoen. Je moet met kleine honden echt oppassen. Ik heb 10 minuten in volle vaart achter dat rotbeest aangerend. Gelukkig is hij niet opgegeten door coyotes.. De rest van de dag heb ik wat dingen in het huishouden gedaan en wat kleren van me gewassen. Ook heb ik al m'n bestanden op de computer geordend, zodat ik ze meteen goed op m'n iPod kan zetten. 's Avonds hebben we Sherri's auto naar de garage gebracht. We gingen terug met de Suburban. Op de terugweg nog wat inkopen gedaan. Toen we thuis kwamen hebben we nog een leuke film gekeken. Daarna ben ik m'n nest in gedoken.

Dinsdag 8 november
Deze ochtend uitgeslapen, dit bevalt me wel. Maar hier komt snel een einde aan. Volgend weekend ga ik samen met Maarten bij een oude man het tapijt uit z'n hele huis verwijderen en vervolgens zeil neerleggen. Dit zal waarschijnlijk een paar dagen duren. Hiervoor krijg ik zon $10 per uur. Niet verkeerd toch? Aan het eind van november begin ik met mijn baan bij Northstar. Dit verdient volgens mij ook aardig goed. Vandaag (donderdag) gaan ik met Sherri en de kinderen naar Las Vegas voor 5 dagen. Hier heb ik deze dag dan ook dingen voor uitgezocht. Zoals routes en dingen om daar te doen. Die avond zijn we wee naar mijn pimp-mobiel gegaan. De jongen had de sleutels gevonden. Binnen 5 minuten hebben we de motor aan de praat gekregen. Hij klonk erg goed, er moet alleen nog wel een demper op de uitlaat, want hij maakt enorm veel herrie. Als we terug komen uit Vegas begin ik aan de auto te werken. Waarschijnlijk banden vervangen misschien de remmen vervangen, ik weet niet hoe die zijn. Maar voor $50 is ie in superstaat, er zit zelfs een CD-speler in. Over een tijd zet ik er wel een foto van online.

Woensdag 9 november
Deze dag voelde ik me niet lekker. Voelde me misselijk. Heb veel in bed gelegen en geslapen. 's Avonds voelde ik me wat beter. Mijn auto werd toen ook gebracht (wat een service he). Ik heb ook nog veel gepraat met Sherri over mijn plannen hier. Ze vertelde me ook dat we waarschijnlijk in januari naar Hawaii gaan. Die oude man waar Maarten en ik voor gaan werken heeft een huis op Hawaii. Daar mogen we gratis in verblijven. Super chill. Lijkt me super om daar lekker met dolfijnen te gaan zwemmen. Voor dat we naar bed gingen heb ik samen met Sherri het haar van m'n jongste neefje geknipt en geschoren. Z'n haar is nu een 3 milimeter lang. Ik heb als finishing touch aan de zijkanten van z'n hoofd een soort bliksem geschoren. Het ziet er best leuk uit. Check m'n site voor de pictures.

Donderdag 10 november
Vandaag heb ik alles klaar gemaakt voor onze trip naar Las Vegas. Ik heb de auto uitgemest en gezogen. Die ziet er weer keurig uit. Vervolgens een paar laatste dingen gewassen en m'n koffer gepakt. Nu is het wachten totdat m'n neefjes terug komen van school en dan gaan we naar Vegas. Viva Las Vegas! Keb heb er zin AN. Ik ga er nu vandoor. Laters,
Joris
____________________________________________

Check de foto's: http://www.picturetrail.com/joris-usa

  • 11 November 2005 - 07:56

    JW:

    Hey Joris,
    Kon je weer niet wachten met je nieuwe iPod? Je kan een handel beginnen in 2de hands...
    Klinkt goed je auto. Ben benieuwd hoe zuinig dat ding rijdt;-)
    Heel veel plezier in Vegas!
    Tot lator,
    JW

  • 11 November 2005 - 10:30

    Valentino:

    He Torius je hebt het wel leuk daar zo te horen! Potverdrie, Hawai, Las Vegas, Tapijt uit een huis halen ik ben wel jaloers hoor! Later

  • 11 November 2005 - 19:43

    Jacqueline:

    Misschien kan je na je ervaringen ook nog een keer bij Louis Tapis aan de slag. Ben benieuwd naar de foto van je auto! Heb je Pimp my ride al gebeld? Zodat het binnekort een echte funkcaris ofzo! Veel plezier in Las Vegas, pas op voor de mooie dames! Leuke foto's van de kapsalon trouwens,volgens mij een aardige premiere! Stevige hug Jacq.

  • 11 November 2005 - 22:10

    Val:

    Welke mooie dames bedoel jij jacq? Die zitten toch allemaal in Guatemala.....

  • 15 November 2005 - 22:17

    Rosa:

    Ja, val heeft volkomen gelijk...! Zoals altijd, VAL (GUATE MALA) DE BESTE!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Incline Village

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

Chillen tussen de palmbomen

04 Februari 2006

The Life On The Slopes

20 Januari 2006

Boarden in Snow Showers

06 Januari 2006

Cadeau's, Oliebollen & Snowboarden

18 December 2005

Let it snow..
Joris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 31957

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2005 - 28 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: