Work, work & work - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu Work, work & work - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu

Work, work & work

Door: Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris

10 December 2005 | Verenigde Staten, Incline Village

Heey,
Dit wordt waarschijnlijk niet zo'n lang bericht, want deze week was redelijk eentonig. Ik heb namelijk bijna elke dag gewerkt. We zijn bezig het restaurant op te bouwen. Zaterdag 3 december ben ik 's ochtends om 8 uur met Will naar Northstar gereden. Will is de baas van de hele toko. Will is ongeveer 1.65m en ik gok zo'n 150 kg. Beetje een varken dus. Hij is wel aardig hoor, maar een beetje simpel. Die ochtend reden we naar Northstar onder het genot van de liederen van de Dixie Chicks (country muziek) en de geur van heerlijk kauwtabak.. mmmhhh.. Deze dag heb ik de hele dag geschilderd. We moesten een gigantisch muur groen schilderen. Ik werkte samen met 2 andere jongens. Om bij de hoogste plekken te komen moest ik met een hydraulische hoogwerker werken. Was best leuk, maar is niks voor mensen met hoogtevrees. Ik stond namelijk zo'n 5 meter in de lucht een muur te schilderen. (Wees niet bang mam, het was veilig.) Ik heb 8 uur lang gewerkt. Kreeg aan het einde van de dag ook m'n geld, 80 bucks. Voortaan krijg ik aan het einde van elke week m'n geld. Toen ik thuis kwam was ik echt kapot. Zondag heb ik 6 uur lang gewerkt. Ik ben die ochtend in m'n eentje met de auto van Sherri naar Northstar gereden. Het is ongeveer een halfuur rijden. Maandag 5 december moest ik pas om 14.00 beginnen. 's Ochtends heb ik lang met Valentijn aan de telefoon gezeten, heb een degelijke update uit de Southside gekregen. Daarna ook nog met Roderick gebeld. Hij komt hier aankomende vrijdag. Heb er super veel zin in. Roderick ik heb je nog geprobeerd te bellen, maar er wordt niet opgenomen. Ik kan je vrijdag gewoon zelf van het vliegveld ophalen! Dinsdag heb ik 8 uur lang gewerkt. Ik was om 9 uur begonnen. Eerst zijn we naar de storage gegaan. Daar hebben we wielen onder keukenapparatuur gemonteerd. Het was buiten, en erg koud. Ik kan je vertellen dat het geen pretje is om op het ijskoude beton te liggen voor een uur. Aan het einde waren m'n vingers zo koud dat ik ze nauwelijks kon bewegen. Ik heb die dag ook hout gelakt. Toen ik terug in Incline was heb ik inkopen met Peet en Maarten jr. gedaan. We hebben ook een cadeau voor Sherri gekocht, want die was donderdag jarig. Woensdag 7 december heb ik maar 3 uurtjes gewerkt. De grote vriezer was niet binnen gekomen, dus konden we die ook niet installeren. Donderdag was ik de hele dag vrij. Ik heb deze dag goed benut om riant uit te slapen. Maarten kwam eerder uit z'n werk. We zijn samen in mijn auto naar Carson City gereden. Daar hebben we de auto bij de DMV (Department of MotorVehicles) geregistreerd. Daar kreeg ik mijn nummerplaat. So I'm good to go now. Moet alleen nog andere banden erop zetten en hij is winter-proof. De auto rijd prima. Toen Sherri terug kwam van haar werk hebben we haar cadeau's gegeven. We hadden wat lotions en een mooie kaars voor haar gekocht. Maarten had haar wat CD's gegeven. Die avond had Dannielle op haar school een band concert. Voordat we daar naar toe gingen zijn we gaan eten bij de Hacienda, een mexicaans restaurant. Het concert was best goed voor zulke jonge kinderen. Vooral de Jazz band, waar mijn nichtje ook in zit, was erg goed. Mijn nichtje speelt trombone (voor de leek: een schuiftrompet). Ik ben 's avond met Maarten en Sherri naar de Blue Bar gegaan. Daar waren ook vrienden van hun. Het was erg gezellig. Om 1 uur 's nachts gingen we naar Rookies. Helaas zat er een uitsmijter voor de deur die ID van mij eiste. Ik had mijn ID niet mee, omdat ik geen 21 ben. Ik kwam er deze keer dus ook niet in. We zijn toen naar huis gegaan en hebben nog wat gedronken. Vandaag (vrijdag 9 december) heb ik 6 uur gewerkt. Ik moest helpen met platen tegen de muren vast te boren. Ik word hier zowaar nog handig in klussen. Net heb ik m'n nichtje naar een vriendin van haar gebracht, ze blijft daar logeren. Ik heb bijna geen foto's gemaakt de afgelopen tijd, maar dat komt nog wel. Ik ga nu pitten, want ik moet morgen om 6.30 op. Altijd fijn! See ya,
Joris

  • 10 December 2005 - 11:50

    Valentino:

    leuk leuk

  • 10 December 2005 - 15:02

    JW:

    Tjee, je wordt nog een all-round klusjesman. Dat komt goed uit; begin volgend jaar heb ik nog wat klussen in Zaandam ;-)
    He man, have fun,
    tot lator...JW

  • 12 December 2005 - 19:57

    Jacqueline:

    Heerlijk verhaal weer. Ik vond het fijn om je stem weer te horen over de telefoon vanavon/vanmorgen. Hug mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Incline Village

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

Chillen tussen de palmbomen

04 Februari 2006

The Life On The Slopes

20 Januari 2006

Boarden in Snow Showers

06 Januari 2006

Cadeau's, Oliebollen & Snowboarden

18 December 2005

Let it snow..
Joris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 31934

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2005 - 28 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: