Hoog in de lucht... - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu Hoog in de lucht... - Reisverslag uit Incline Village, Verenigde Staten van Joris Kruyssen - WaarBenJij.nu

Hoog in de lucht...

Door: Joris

Blijf op de hoogte en volg Joris

27 Oktober 2005 | Verenigde Staten, Incline Village

De foto's van het vliegavontuur en andere dingen staan online. Ze zitten in het Incline Village album.
Check: http://www.picturetrail.com/joris-usa
____________________________________________

Hey,
Alles gaat hier nog steeds goed. Enjoying the american life. Ik merk nu al dat m'n engels er met de dag op vooruit gaat, dus dat is een goede zaak. De laatste drie dagen is het weer niet echt fantastisch geweest. Af en toe regent het een beetje en het zonnetje schijnt ook een stuk minder. Gister heeft het zelfs even gesneeuwd. Maar dat mag de pret niet drukken hoor. Het is immers ook herfst, dus wat wil je. Dinsdag 25 oktober hebben we echt een uitrust dag gehad. Het was die avond ervoor redelijk laat geworden en de volgende ochtend kroop ik dan ook pas 10 uur m'n nest uit. Heb toen ff m'n site ge-update en heb rustig wat ontbeten. In de middag zijn we inkopen gaan doen bij Raley's. We gingen die avond italiaanse pasta maken. Die ochtend had Sherri (m'n tante) nog gevraagd of 's middags even langs haar werk kwamen om daar wat te lunchen. Ze werkt bij de Lone Eagle Grill. Dat is een heel mooi restaurant. Daar hebben we dus 's middags dus wat gegeten en het was echt heerlijk, maar ook niet goedkoop. Maar m'n tante had rekening verscheurd dus konden we ook niet betalen :). Die avond hebben we lekker gegeten en ik ben redelijk op tijd m'n bed ingedoken.

Woensdag 26 oktober
Deze dag kregen we een leuke verrassing. De beste vriendin van Sherri (Barbra) is erg rijk en heeft haar eigen vliegtuig, nou waren wij uitgenodig om een rondje boven Reno met haar te vliegen. Zoiets sla je natuurlijk niet af. Reno is een groot stad die boven Lake Tahoe ligt. Het is ongeveer een half uur rijden. Het vliegtuig was best groot. Er passen 6 mensen + bagage in. We hebben zo'n driekwartier gevlogen, maar het weer werd slechter en we zijn toen maar geland. De landing ging echt perfect. Het vliegen vond ik super leuk en ze vertelde me dat als ik nog eens wilde vliegen haar even moest bellen. Na het vliegen zijn we terug naar Incline gereden. Die avond waren wij allemaal (oom, tante, kids, m'n vader en ik) uitnodigd om bij Barbra en Vern te eten. Zij hebben echt een gigantisch huis. Het was die avond erg gezellig en Barbra zei dat ze wel een snowboard + outfit voor me zal regelen deze winter. Altijd leuk om te horen. Dat was het dan weer voor vandaag, jongens en meisjes.
____________________________________________

De foto's van het vliegavontuur en andere dingen staan online. Ze zitten in het Incline Village album.
Check: http://www.picturetrail.com/joris-usa

  • 27 Oktober 2005 - 19:46

    Marjan:

    hallo joris wat een prachtige foto's hebben jullie gemaakt. hoe is het met je eigen auto? wat fijn dat je zo'n mooie reis maakt. doe de hartelijke groeten aan maarten en de familie. liefs van marjan ook voor j.w. , we missen jullie. maak eens een foto van het huis van maarten en sherry. groetjes marjan.

  • 27 Oktober 2005 - 20:44

    Roderick:

    Hey Joris,
    Die foto's zien er echt super uit! Ik kan niet wachten om naar jou toe te komen. Wat dacht je van de kerstvakantie, dan kunnen we ook gaan snowboarden enzo of jij kan natuurlijk hierheen komen. Als dat niet lukt wat dacht je dan van Mei of Juni? Of ben je dan al weg? Ik heb van 23 december tot 8 januari kerstvakantie en vanaf 5 mei ben ik klaar. Lijkt me echt super als het lukt. Spreek je snel, btw mijn telefoonnummer is (307)766-7495 het is misschien wat makkelijker en leuker om elkaar te spreken hierover.
    Roderick

  • 28 Oktober 2005 - 18:35

    Jacqueline:

    Wat heerlijk dat je weer een keer in een z.g. klein vliegtuig gevlogen hebt! Kan je weer ff je hart ophalen! Prachtige fotos trouwens.Ik mis alleen nog een goeie foto van Sherri en Peet.Jw is zoals altijd cameraschuw!Die wil natuurlijk alleen maar fotos maken, like useal.Kus voor allemaal,love you jacq.

  • 29 Oktober 2005 - 16:29

    Peter Van Kruijssen:

    Ha die Joris,

    De plaatjes van Yosemite komen bekend voor. Prachtig. Je kan daar ook heerlijk wandelen en zwemmen. De vliegtocht is uniek, mooie belevenis. Jij hebt al sneeuw gehad. Hier is het intussen opnieuw zomer geworden, 18-20 graden! Echt strandweer. Groeten aan Maarten, Sherri, en de rest. BTW: vraag of je eens mee kan forellen vangen in Lake Tahoe, ze zijn zo'n 70 cm, aan 1 forel heb je voor 4 personen een maaltijd!

    Groetjes,

    Peter

  • 30 Oktober 2005 - 11:09

    Claus En Edith, Den Haag:

    Gefeliciteerd, Joris, met zo'n mooie reis en de schitterende foto's.
    We kennen elkaar nauwelijks, maar wij zijn vrienden van je oma en opa.
    Groetjes, E + C.
    30-10-05

  • 30 Oktober 2005 - 13:25

    Matje:

    Yo torus!!!
    Die foto's zijn echt niet normaal man, het moet niet veel gekker worden. Ben echt te jaloers, potverdrie!!!
    he vermaak je en hou je taai,
    howlar at ye dog

  • 30 Oktober 2005 - 20:50

    Marjolijn:

    Hallo Neef,
    Wat heb je al veel gedaan en wat is Amerika mooi! Daar zit ik dan met m'n twee kids + vent in Utrecht . . .Maaaaar Gijs kan zich al omdraaien in de box, ook een beetje gaaf toch?!
    Geef je Maarten even een dikke kus van me!? Verheug me nu al op je volgende reeks foto's. Groeten daar! doei

  • 02 November 2005 - 23:55

    Ellemarie:

    Hoi Joris
    Ik zit nu in de nachtdienst te genieten van je foto´s. Wat hebben jullie het fantastisch zeg!
    Sommige foto´s zijn echt adembenemend mooi. Je kunt altijd nog fotograaf worden!! Lekker genieten, Groetjes, Ellemarie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Incline Village

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Februari 2006

Chillen tussen de palmbomen

04 Februari 2006

The Life On The Slopes

20 Januari 2006

Boarden in Snow Showers

06 Januari 2006

Cadeau's, Oliebollen & Snowboarden

18 December 2005

Let it snow..
Joris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 31954

Voorgaande reizen:

19 Oktober 2005 - 28 Februari 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: